daanopreis.reismee.nl

A journey to the East

Nou, we zijn er. Na wat gezweet op Schiphol( Nee meneer, de vlucht is overboekt, we kunnen u nog geen stoel geven) en een upgrade naar business class (speciale dank gaat uit naar het gouden kaartje in mijn portemonnee) op de vlucht Amsterdam Praag, ben ik toch heelhuids aangekomen in Sofia.

Op de vlucht van Praag naar Sofia heb ik nog een meisje uit Rusland ontmoet, dat voor het eerst buiten Rusland was, op een internationale stage die werd ' georganiseerd' door AIESEC. Tot haar groot afgrijzen deed haar telefoon het niet en stond er niemand op haar te wachten. Ze mocht van de dames van de informaciya even naar het nr van AIESEC bellen, maar helaas was dit een bureaunummer, dus nam er niemand op. Uiteindelijk hebben we de taxi gedeeld naar mijn hostel, waar ze ook een bed kon krijgen. Morgen gaat ze naar de organisatie... voorzover je het een organisatie kunt noemen. Hiermee is toch wel wee bewezen dat het loont kinderen op jonge leeftijd bloot te stellen aan buitenlandervaringen... dat helpt toch wel heel erg als ze later groot zijn. Om heel eerlijk te zijn mag ze blij zijn dat ik erbij was, anders was ze nu ganz verloren. Maar goed, goede daad ook weer gedaan vandaag.

Sofia is bloedheet en buiten is het nu redelijk stil Op het eerste gezicht lijkt Sofia een beetje op Yerevan. Verzorgd en schoon, maar toch met een beslist Russisch tintje.

Goed ik ga nu slapen. morgen de stad verkennen!

groeten,

D

Reacties

Reacties

Ben Zwinkels

Hoi Daan,

Dus je maakt ook in Bulgarije weer Kameroenese weersomstandigheden mee. Prima om je mooie verhalen te lezen, terwijl ik lekker in een mooi Ghanees hotel zit.

Geef je nog bekendheid in Bulgarije aan ons reisbureau in Kameroen: www.kameroenreizen.nl.

Wij willen best eens Bulgaarse klanten zien.

Het gaat je goed,

Ben

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!